dinsdag 2 februari 2010

Repassando award


Deze award gekregen van Nonna. Heel erg bedankt Nonna want het is toch wel erg leuk!
Hierbij hoort dat je 7 dingen noemt waarvan je blij en vrolijk wordt...

1. Ik hou van mijn man Goris en onze 3 kinderen Jacqueline, Hilary en Maurice
2. Heerlijk vind ik het als de zon schijnt...je hebt overal meer zin in
3. Voor het weekend bak ik graag iets lekkers voor bij de koffie
4. Ik ben nog steeds blij dat ik vorig jaar 18 kilo ben afgevallen en het er nog steeds af blijft
5. Van de kinderen die bij mij op de schoolbieb hun boeken komen lenen en ze allemaal een gezellig praatje maken
6. Fijn om in de zomer met ons gezin op vakantie te gaan
7. En als laatste...ik geniet van alles wat met freubelen heeft te maken...kaartjes maken, creashoppen, bloggen, cluppen...

Ik mag deze award doorgeven aan 7 andere bloggers.
Ik geef 'em door aan:
Corrie
Karin
Paula
Riet
Tineke
Sylvia
Gonny

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Tineke met deze leuke award.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Tineke met je leuke Award
    En bedankt hoor, ik neem hem graag mee.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mooie award. En bedankt voor het doorgeven. Lief van je dank je wel!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd nog meid ik zie het natuurlijk nu pas weer maar ik neem hem graag mee, dank je wel kanjer

    xxx Tineke

    BeantwoordenVerwijderen