zaterdag 7 april 2012

Hoera, een meisje

Nadat ik het jongensbabykaartje had gemaakt, kwam de gedachte in me op om zoiets ook voor een babymeisje te maken.
Het is bijna hetzelfde geworden....hoop niet dat jullie het erg vinden.
Maar de kaartjes gaan toch weer naar andere ouders.
Vandaag dus de roze versie.
Ook hier de oudere en nieuwere lijnen ~New Arrival~ en ~New Addition~ van Pebbles gebruikt.
Het plaatje uitgesneden op de ronde craftables.
Het sokje en luierspeld zijn creatables, nu een roze/wit geruit strikje met een hobbelpaardje aan vastgemaakt.
De tekst is een stempel van Eline's Baby.
Dit plaatje heeft al eerder op m'n blog gestaan maar voor degenen die het gemist hebben, plaats ik 'em nog een keer.

30 opmerkingen:

  1. Ohhh dit is ook weer een schatje Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal niet erg meid, vind deze ook schitterend!
    Hele fijne paasdagen.

    Lieve groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje (net als de jongensversie). Leuke plaatjes. Bedankt. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor helemaal niet erg om nog zo'n moois kaart te zien.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhh Tineke, deze is ook weer zo lief!!!!
    Fijne paasdagen!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei superrr leuk!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei prachtig hoor!
    Jij verstuurt zoveel baby kaartjes dat het heel slim is om ze in serie te maken. Bedankt voor die mooie plaatjes Tineke, waar heb je die gevonden? Ik ben er erg blij mee. Jeugd sentiment, het jongetje hing vroeger bij ons thuis.
    Jij hebt ze waarschijnlijk op linnen karton afgedrukt? Het is heel erg mooi hoor.
    Gezegend Paasfeest toegewenst, liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke, waarom zou je iets wat mooi gelukt is niet in een andere kleur maken. En inderdaad het komt toch in een ander gezin terecht.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze is weer schattig hoor Tineke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook prachtig gemaakt Tineke,vind dat plaatje zo lief,
    Geweldig papier en mallen.

    Fijne paasdagen.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooo wat een scheetje geworden tineke...toppie
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook net zo mooi hoor, wat een lief plaatje, ik heb hem in de map "bewaren"gedaan hoor.
    fijne paasdagen
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt niet erg, ook in de roze versie is het kaartje schitterend!!!!!!
    Fijne paasdagen!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke

    Deze is ook super schattig en helemaal niet erg om te bewonderen. Ik kijk er graag naar. Bedankt dat je elke keer de afbeelding ook plaats, mag ik vragen op welk papier jij de plaatjes uitprint?
    Fijne paasdagen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toch lijkt dit kaartje heel anders door de kleur, ik vind het weer een super mooi, schattig kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Tineke,

    Wat een super schattig kaartje.

    groetjes Antoinette

    En bij deze wens ik een ieder fijne Paasdagen toe.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het helemaal niet erg hoor want
    ze zijn zo super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahhh wat een super lief kaartje!!! Erg gaaf!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk bebykaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo leuk en mooi Tineke!. Je geboortekaartjes zijn altijd zo snoezig. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook deze is schattig Tineke en natuurlijk hoort er ook een meisjesvariant te zijn toch. Dankjewel dat je het plaatje erbij hebt gezet want ik heb alleen maar de blauwe variant. Nu kan ik ook aan de roze, hihi.
    Fijna paasdagen en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is ook weer een supermooie kaart Tineke, prachtig hoor !!
    Fijne paasdagen !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van zulke kaartjes krijg Je nooit genoeg van om te zien Tineke.
    Want het is weer een schatje.
    Echt een lieverdje.
    Heb verder fijne paasdagen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Tineke,

    Ik vind het helemaal niet erg dat hij bijna hetzelfde is! Vind ze beide geweldig... Je hebt een erg mooie stijl, daar hou ik van! En bedankt dat we je plaatjes ook mogen "stelen" ;-)

    X Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a beautiful baby card!
    Hugs Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het prachtig!!!!!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een snoezig meisjes kaartje Tinke!!! Heb het plaatje meegenomen, hartelijk bedankt!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Tineke, een genot om naar te kijken hoor. Wat een leuke serie hè Eline's Baby, ook nog een keer wat van aanschaffen, heb nog niet zoveel;-).

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een plaatsjes weer Tineke zowel voor jongen als meisje!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen