zaterdag 23 juni 2012

Forever & always

Vandaag heb ik een kaartje voor een gehuwd paar.
Het kan voor een huwelijk maar ook een huwelijksjubileum. 
Een prachtig plaatje van Pion Design uitgestanst met nestabilities.
Ook het papier ~Grandma's School Book~ is van Pion.
De bloemen zijn van Crealies en de takjes van Marianne Design.
De vlinders zijn van Unique.
De tekst is een stempel van Kaiserkraft.
Verder een strik van kreukellint, een kantje en een acryl hartje.

Als ik de kaart nog niet nodig heb, mag deze ook mee naar de demo bij Gerda's Hobbyshop. 
Ik heb al diverse kaarten ervoor klaar liggen maar laat ze nog niet allemaal zien.
Tussendoor plaats ik een enkele kaart.

Deze kaart doet mee met de challenge:

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Tineke.
    Prachtig met dat groen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtig Tineke, super!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi tineke
    een geweldige kaart en vooral dat bloemen entakjesgedeelte vind ik supermooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben weer een hele tijd achter bij je.
    Dat krijg je als je veel moet bewegen, al weet ik pas 9 juli of het niet alsnog een operatie wordt omdat ik nog steeds niet lang kan zitten.
    Blijf dus maar veel in beweging , ben toevallig ook met een trouwalbum bezig en lig minder dus ook minder blogs lezen.
    Ik zie mooie maritieme magnolia kaartjes en deze kaart is ook heel mooi vintage en in stijl!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje weer,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Kijk eens op mijn blog, ik geef een candy weg. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje weer zeg, prachtig!!! Wat mooi van kleur ook!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke, kwam toevallig op je blog , zag deze kaart, jee ik werd er gewoon verliefd op, zooooo mooi, je hebt ook een leuke blog.
    Ga je gelijk volgen, leuk als jij mij volgt.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Tineke,

    Kijk eens een oude vertrouwde vintage ;) style, ook weer zo geweldig!!! Prachtig!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Tineke,mooi plaatje.
    En wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is schitterenddddd!!!! Als je met dit mooie papier hebt gewerkt wil je eigenlijk niets anders meer hè, het is zooooooo mooi.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje.
    En wat een prachtig papier
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een prachtig mooi kaartje Tineke.
    Echt schitterend.
    Heb een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige trouwkaart in deze mooie kleuren ook leuke afbeelding.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooie kaart geworden Tineke.
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat papier van Pion is zo mooi! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh wat een mooie romantische kaart Tineke

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,

    Wat een mooi kaarten heeft u gemaakt zeg.

    Groetjes Theuntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend, zoals altijd en zo chique!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is weer beeldschoon je vintage kaart, zo mooi fijntjes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een bjoetie en dat papier is zo mooi.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke

    Ik heb weer zitten genieten van je prachtige maritieme kaartjes en die mooie babykaart, ook die voor de mentor is super en dit kaartje vind ik weer een echte Tineke kaart zoooooooo mooi.
    Ik heb de hele week geen tijd gehad om te bloggen, druk druk druk.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi kaartje weer meid, zo we hebben het dorpsfeest weer overleefd, vanmiddag nog even bbq-en en dan is het weer voorbij!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aloa die Tineke,

    Alweer zo'n leuke kaart en in helemaal mijn smaak 'vintage'. Dus dan maak je Tientje helemaal blij.

    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge en bedankt voor het meedoen.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen