woensdag 7 november 2012

Criss crosskaart

Vandaag weer een kaartje met materiaal van Marianne Design. Op mijn to-do-list stond nog altijd om een criss-crosskaart te maken.
Eindelijk heb ik 'em eens gemaakt.
Hiervoor heb ik papier uit paper bloc ~Warm Winter Wishes~ (PB 7039) gebruikt.
Een vintageplaatje van vel VK 9526 op het ovaal van Petra (LR 0240) geplakt.
De kerstster heb ik met de grote (LR 0122) en de kleine (LR 0142) poinsettia bij de hulsttakken (LR 0244) gecombineerd.
Op de besjes van de hulst heb ik pareltjes gemaakt met de parelpen. 
Op het label heb ik het hart (CR 1225) geplakt waarop een tekst van Anja van Laar (CS 0861) is gestempeld.
Een strik met een lus (om het label uit de kaart te halen) heb ik van kant (JU 0825) gemaakt met een roosje van flower ribbon (FR 1121) erop. 
De kaart en het label naast elkaar.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenges:
* Marianne Design: envelopkaart met label
* Live & Love crafts: christmas

47 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi geworden, Tineke.
    Veel succes met de challenges.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Tineke, er is ook een envelop onderweg naar jou. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Tineke.
    En wat zijn die mallen van Marianne toch mooi hé.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Wat mooi..je criss cross kaart,die wil ik ook al heel lang gaan maken..misschien binnenkort..
    Supermooi kaart is dit en..zo lekker Vintage...WOW..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een mooi kaartje geworden Tineke! Ik vind dit model zo gaaf, wil ik ook nog graag een keer maken.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart en wat een leuk modelletje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooie kaart tineke.

    liefst jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Tineke!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tineke,
    Wat een prachtige kaart!
    Mooi die kleuren bij elkaar.
    Sterkte met alles!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een toppertje heb je weer gemaakt Tineke, je criss cross kaart is beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje,heel mooi gecombineerd die kleuren,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is erg goed gelukt Tineke !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kaart is echt geweldig mooi Tineke. Succes met de challenge hoor!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze staat ook al een hele poos op mijn lijstje . . . super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk criss crosskaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ...het lijkt ééntonig maar ook op mijn lijstje komt deze kaart voor... In ieder geval worden we allemaal zo wel geinspireerd om een voorbeeld aan jou te nemen Tineke! Het is weer een supermooie kaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een snoepie Tineke !!!
    Heel erg mooi hoor . Ik hoop dat het goed gaat met je stem .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, Tineke.
    Heb er zelf ook een keer één gemaakt, maar die was niet helemaal wat ik er van verwacht had. Misschien probeer ik het ooit nog eens.
    Dat "gebreide" papier is ook leuk zeg.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is weer prachtig mooi Tineke.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw, wat een fantastisch mooi kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart is dit weer Tineke, mooie kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tineke wat een leuke aanleiding om een crisscross kaart te maken en nog super gelukt ook.
    Leuk dat je weer meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is echt een geweldige kaart.prachtig gedaan!
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje Tineke!!
    Schitterend modelletje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartje Tineke, mooi zo'n criss cross kaartje!

    gr arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige criss-cross kaart Tineke, heerlijk nostalgisch plaatje en mooie stanzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi gemaakt weer Tineke, ziet er super uit met al die mooie details.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk Tineke, zo mooi met dat papier, ik had nog nooit van dat type kaart gehoord eigenlijk, maar ik vind het resultaat echt heel leuk, zo leuk met dat hart zo op het label.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige creatie is dit geworden. Ben zelf ook bezig met dit mooie DP. Dit model zet ik op mijn to-do lijstje, maar dat is inmiddels aardig lang. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig mooie kaart... CHAPEAU !!!!!!

    Greetings

    Marijanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een heel mooie kaart geworden. heel leuk zoals je van het kant bijna een sterretje hebt gemaakt!
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de KERSTchallenge van AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw Tineke wat is die schitterend geworden. Ik vind het een prachtexemplaar maar ja dat vind ik van al jouw creaties, zo mooi die sfeer die je weet te creeren, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie winterse uitstraling! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een plaatje weer.
    Ja, zo'n to do list heb ik ook maar alleen zou je er tijd bij moeten kunnen kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Erg mooi kaartje.

    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Schitterende "envelop kaart" geworden Tineke, goed geslaagd hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Theas
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heerlijk model en stijlvol hoor Tineke....

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig gemaakt Tineke.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wat is dit weer een mooie kaart geworden! Ik heb dit DP ook nog op mijn hobbytafel liggen.. ;-)
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Eine ganz herzige Criss Cross Karte, mit schönen Papieren und einem eleganten Bildchen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi tineke ,wow an amazing card ,i love criss cross cards ,beauty design paper and a fabulous image ,that works.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel mooi Tineke.
    Leuk dat je meedeed aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een supermooie kaart Tineke. Heel ereg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Tineke,

    wat een mooie criss-crosskaart, ik hou ook van dit modelletje.

    Fijn dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes en fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautiful vintage Christmas card. The frame is stunning and what a gorgeous image! Thanks for sharing with us @LLC for our Christmas challenge.

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen