donderdag 30 mei 2013

Birds

Heerlijk dat ik weer lekker in mijn vel zit. Ik geniet weer van het freubelen en dan ook nog eens in mijn hobbykamer ;-)
Vandaag terug geweest naar de ha voor de uitslag van het bloed. En wat ik al vermoedde is dus waar. 
De vit. D is verdubbeld (nu 55) sinds ik vit. D ben gaan slikken. Eerst slikte ik een hoge dosering en nu mag ik terug naar een normale dosering. 
Wat een vit. D tekort dus allemaal kan veroorzaken...
Met de slaapmedicatie ga ik nu afbouwen. Hopelijk gaat dat ook goed.
Nu ga ik eerst het kaartje laten zien wat ik gemaakt heb.
De papiertjes komen uit paperpad ~Pride~ van Authentique.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop.
Een paar vogeltjes (COL1311) op takjes (LR0256, LR0257) gezet en nog 1 in het vogelhuisje (LR0205). Omdat ik de vogeltjes zo hoorde fluiten, heb ik een paar muzieknootjes (MFT) erbij gedaan.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenges:
* Just a note: in mei leggen alle vogels een ei
* Kleurenfestijn: vogeltjes

30 opmerkingen:

  1. Fijn dat het weer stukken beter met je gaat. Je kaartje is prachtig Tineke alles past weer zo mooi bij elkaar.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje laat je ons weer zien, Tineke.

    Fijn dat het weer zo goed gaat met je. En inderdaad wat vit d tekort niet allemaal teweeg brengt. Hoorde van mijn vriendin ook al dat ze tekort had aan vit d en allerlei klachten had.
    Maar gelukkig heeft het geholpen.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Tineke,
    Tis te zien aan je kaartje, dat je weer lekker in je vel zit, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en wat goed dat vit.D dus echt helpt..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. FijnTineke dat het zoveel beter gaat en je weer kunt genieten. Prachtige voorjaarskaartmet deze fluitende vogels. Echt een kaart vor deze tijd van het jaar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat het allemaal weer beter met je gaat. Dat is toch wat we willen he, dan maar medicatie. Je kaart vind ik beeldschoon, erg leuk met de vogels
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Karte ist soooooooo schön aber leider verregnets das Vogelgezwitscher bei uns
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart mooi plaatje heb je gebruikt en het papier ook schitterend.
    Fijn dat je al weer zo opgeknapt bent
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty van een kaart. En wat lees ik, het gaat heel goed met je!!! SUPER om te horen. Bij mij is het nog met valen en opstaan. Vandaag een drukken dag gehad maar het ging goed. Vanavond even om boodschappen en ineens voel ik alle energie uit mijn lijf wegtrekken. Als dat gebeurt dan kan ik dus niets meer. Ik hoop dat het morgen weer beter gaat.
    Leuk dat je meedoet met de challenge.

    Liefs en een dikke knuf,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die is zo mooi. Ben helemaal weg van je kaartje.
    Fijn dat de vitamine D zo goed geholpen heeft.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Liebe Tineke, es freut mich sehr, dass es dir wieder besser geht. Jetzt kannst du mit neuen Kräften weitermachen.
    Dafür ist deine neue Karte genau richtig.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke,
    Wat heerlijk dat het zo veel beter met je gaat.
    Ik hoop dat het afbouwen vd slaapmedicatie ook goed gaat lukken.
    Je kaartje is heel mooi en leuk die muzieknootjes, want ja: wat maken die vogeltjes muziek he?
    Heerlijk om naar te luisteren.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk dat het weer beter met je gaat! Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt, echt supermooi. Ik had je vorige berichtje helemaal gemist dus bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met je DT plekje bij Marianne Design, geniet ervan!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Wat een geweldige uitslag, en super dat het weer zo goed gaat. Je kaartje is heel gezellig, je hoor de vogeltjes bijna fluiten, hihi.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een schitterende kaart
    Tineke,heel apart!!Heel fijn dat je zo vooruit bent gegaan.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat fijn dat het zo goed gaat nu, geweldig, ik ben blij voor je!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo fijn om te lezen dat je weer veel meer energie hebt en dat je je inspiratie weer helemaal terug hebt. Nu weet je dat het aan de vitamine D ligt, eindelijk de oorzaak. Ik vind je kaartje weer helemaal supermooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Tineke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!
    Wat heeft Gerda toch mooie Vintageplaatjes, hé?
    En natuurlijk nog gefeliciteerd dat je in het designteam van Marianne Design bent gevraagd!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hebt een prachtige uitvoering gemaakt voor de challenge van justanote en lekkere frisse kleurtjes.
    als je ook de enamels wilt hebben dan kan je in Engeland heel veel uitzoeken want je hebt ook de mica fragments en de aged embossing poeders.
    de verzendkosten zijn zowat niets en bij 50 pond al zelfs vrij.
    de gadget van de craftbarn staat op mijn blog.
    fijn weekend en liefs van An.
    ps, ben nog bij Gerda,s ladies night geweest en poeh, wat een drukte daar maar wel heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke,
    Je maakt prachtige kaarten. Logisch dat marianne je heeft gevraagd voor het design team, gaaf hoor.
    Kom je ook eens bij mij kijken en volger worden?
    Groetjes Sylvia Scharp
    www.sylviaskaartenpret.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. fijn dat het beter met je gaat en de zin in freubelen weer terug is.
    je kaart is prachtig, mooi papier zeg en de vogels passen er heel mooi bij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat je je weer goed voelt is ook zeker te zien aan de kaarten hiervoor hoor,mooier en mooier en je fantastische nieuws van MD natuurlijk...En super dat je weer veel meer energie hebt en dat je je inspiratie weer helemaal terug hebt. Nu wordt het extra bevestigd dat het aan de vitamine D ligt!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart met een heel mooi plaatje. Leuk zo alles bij elkaar.
    Fijn dat je je weer goed voelt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaartje is weer helemaal mooi! leuke kleuren ook en erg leuk is dat vogeltjesplaatje samen met het papier.
    Fijn hoor, dat je je weer lekker voelt, inderdaad... wat een vit. tekort allemaal niet teweeg brengt!
    Schattige foto van je kleindochter, alweer vijf maanden, wat gaat het toch allemaal snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje
    En fijn dat je weer goed voelt.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Tineke,

    Dat je weer opgeknapt bent kun je wel zien aan deze kaart.
    Hij is erg mooi!!!!

    Groetjes,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk dat het beter met Je gaat Tineke.
    Je kaart is weer prachtig mooi.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Tineke. IK ben even op je blog aan het snuffelen. Deze kaart is ook weer super. Wat ben je toch goed. Je gebruikt schitterende materialen. Smaakvol. En gelukkig dat het allemaal weer beter gaat. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen