zaterdag 15 april 2017

Een prachtige dag gewenst

Wat gaat de tijd toch vreselijk snel! Zo begint de maand en zo is alweer de helft ervan om.
Bij Marianne Design Divas is een nieuwe challenge begonnen. Deze maand draait het om favoriete combi's.
Nu heb ik niet specifiek een favoriete combi want vind vele kleuren mooi. Meestal pak ik wel een beetje de nieuwste materialen.
Voor deze challenge ging ik aan de slag met de layered stempels van de hortensia.


Voor de basis van de kaart nam ik Shape art Square 2 van Dutch Doobadoo.
Als designpapier koos ik voor "Eline's Babies blue". 
Zo zie je dat je babypapiertjes ook voor andere kaarten kunt gebruiken dan babykaarten. Met witte gesso de randjes van het papier ingesmeerd.
Op wit karton stempelde ik de hortensia en bladeren. Ook nog wat losse bladeren en een bloem die ik uitknipte. Dit alles in een lijstje gedaan van de basis vierkant.
Op en om de bloemen heen fladderen vlinders. Op hun lijfjes wat pareltjes gemaakt met de parelpen van Dutch Doobadoo.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftable: CR1354 Punch die - butterflies, CR1404 Basic classic square
Creatable: LR0454 Anja's butterfly
Paper bloc: PB7049 Eline's Babies blue
Clear stamps: TC0854 Tiny's hydrangea, CS0987 Felicitaties

2 opmerkingen: