donderdag 15 juni 2017

Gefeliciteerd

Alweer de 3e challenge is gestart in Mixed Media stijl bij Dutch Doobadoo.
Een paar maanden terug had ik dit nog nooit eerder gemaakt maar ga het nu zelfs leuk vinden.  Al houden kaartjes met stansjes en plaatjes nog wel mijn voorkeur.
Deze keer kozen we voor de mask Gears in de kleuren bruin en groen.


Mijn uitwerking is deze kaart.


Ik ben begonnen om shape art Frame over te tekenen op wit, groen en kraft karton. Op het witte karton heb ik eerst met de mask Gears de transparante structuurpasta aangebracht.
Vervolgens heb ik het met distress inkt Brushed Corduroy en Bundled Sage de kleuren bruin en groen op kleur gebracht. 
De transparante structuurpasta neemt geen kleur aan dus de gears zijn wit gebleven.
Daarna heb ik met de distress inkten een paar stempels gezet met de Bits & Pieces van Crealies voor wat accenten.
De grote pocket watch van Tim Holtz heb ik uit zwart karton gestanst en op kleur gebracht met Inka gold brown. Een cirkel eruit gestanst en een afbeelding uit het bloc "Cool Dudes" van Noor Design erachter gedaan.
Uit verschillende kleuren groen heb ik gears gestanst en uit zwart karton de schroefjes en spijkers en op kleur gemaakt met Inka gold zilver.
Een tekst gestempeld op een banner en met waxkoord om de klok gehangen.

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, eigenlijk moet je eerst eens even zien hoe dat allemaal werkt, het een een prachtig geheel geworden, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje weer Tineke en ook weer prachtig afgewerkt...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gedaan Tineke!
    Ziet er geweldig leuk uit.
    Leuk met de pocket watsch,
    het plaatje erbij ook.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag hem op FB voorbijkomen, maar hier nog even gelezen hoe je deze gemaakt hebt! Prachtig Tineke! Denk dat ik ook maar eens aan de slag moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik zag deze al bij DDD blog, heel erg mooi. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze mannenkaart! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen